Blumenbinder

In diesem Projekt treffen Mundartfloskeln und Wortspielereien auf elektronische Elemente und einfache Rhythmen.
fiaranaund
obs vielleicht doch nu zomkumman

Blumenbinder über sich

Zitat: "Blumenbinder existiert seit 2007 und ist ein Nebenprojekt von Mike Huber. Mundart Floskeln, wortspielereien, elektronische Elemente und einfache Rhythmen bestimmen die Musik von Blumenbinder. Die Aufnehmen für die erste EP "Drawig" haben grad begonnen und die CD wird bald erhältlich sein. Der erste Song "umdrahn" ist fertig und eben hier zum anhören. Ein Lied über "do sei" und "durt sei". Viel Freude, Mike"

Neueste Nachricht von Blumenbinder:

hubre | 18.Jun.2007
se kumman

do hauns se se in teich eini mit oi de gonzn offn
zruck und vieri zruck und viere und olle saufns au mit wirr i

da präsi

der tuat mit uns des wos er wü und ge drahts eich um und tats ned mit beim bledn spü
des wos uns sowieso nit weita bringt in diesem lande

regierung

und de minista fiahrn den grestn schmäh und kennan nur no liagn weils es söwa ned begreifn scheinbor gor nimma se gspian

im heisl

do drin vagessn völlig das scho 10 stund nur mehr fressn owa glaubts mas liebe eierkepf so gscheit san wir scho long denn

ihr werdses scho no segn, wos eich nu bliaht

de gscheitheit

de gscheitheit homs min löffe gfressn und dabei total vagessn das uns a no gibt de untn stengan und sehr wohl erkennan

de freiheit

zerst nemmans da des göd weg, und donn hoins da nu dei haus und wennst deppat gnuag bist bleibst im lond und hoits des gonze aus

vagessn

wir sitzn oi im gleichn boot und und woin doch nur des ane, das ihr eich ned so aufspüts und uns lauter schas vazöhts

da fersehr

und schauts das weidakems und lossts eich nimmer bei uns segn, wir werdn aus grossn donk a NA aufs heisl sprayn
Weitere Nachrichten Weitere Nachrichten

Facts:

aus Österreich | *2007
M. Huber
Klabüd
David

Kontakt:

mikehuber@gmx.at
http://www.mikehuber.at.tt

Haftungsausschluss

Die ORF.at-Foren sind allgemein zugängliche, offene und demokratische Diskursplattformen. Die Redaktion übernimmt keinerlei Verantwortung für den Inhalt der Beiträge. Wir behalten uns aber vor, Werbung, krass unsachliche, rechtswidrige oder beleidigende Beiträge zu löschen und nötigenfalls User aus der Debatte auszuschließen. Es gelten die Registrierungsbedingungen.
timowarken | vor 4040 Tagen, 22 Stunden, 8 Minuten
::..
wand  
furzenhuebler | vor 4046 Tagen, 22 Stunden, 34 Minuten
Müsste etwas knackiger sein
"Umdrahn" ist ja ganz nett, aber irgendwie habe ich so etwas von Attwenger schon besser gehört. Vielleicht sollten die Beats ein wenig knackiger und die Samples interessanter sein.

2 of 5 stars in iTunes  
hubre | vor 4021 Tagen, 36 Minuten
...
oje, wieda so a gscheida.
sog: mechst leicht a ins radio eini kumma wie da ondere gschaftler? odr?  
furzenhuebler | vor 3998 Tagen, 3 Stunden, 47 Minuten
Gscheida
Versuch nicht, "a gscheida" zu sein - schreib halt einfach, was mir bei den Songs auffällt. Schwieriger wird's, wenn man dann auf Musiker wie dich trifft, die eigentlich keine Kritik und keine Kommentare haben wollen - wäre es besser für dich, wenn du die Kommentar-Funktion abdrehen könntest?

"Ins Radio kommen"? Kann mir nicht vorstellen, dass ich mit meinen Kommentaren ins Radio komme. Bin halt Idealist und hoffe, dass die Musiker/Künstler ihre Werke mal aus einer anderen Sichtweise betrachten.

Wie heißt es so schön: "Man macht keine Fehler, man lernt nur dazu."  
hubre | vor 3997 Tagen, 22 Stunden, 2 Minuten
...
ich mach nur fehler und lern dazu